Skovik: İşletmeniz İçin Harcama Raporlarını Otomatikleştirin
Skovik, işletmelerin masraf raporlarını otomatikleştirmelerine olanak tanıyan ücretsiz bir Android uygulamasıdır. Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde, Skovik çalışanların fişlerinin fotoğraflarını çekmelerine ve herhangi bir cihazı kullanarak herhangi bir yerden masraflarını göndermelerine olanak tanır. Uygulama, manuel veri girişinde harcanan zamanı azaltarak daha hızlı ve daha akıcı bir süreç sağlamak için tasarlanmıştır.
Skovik, fiş verilerinin otomatik olarak transkripsiyonu, kilometre ve izin takibi ve diğer çalışanların masraf raporlarını onaylama gibi birkaç özellik sunar. Uygulama ayrıca, SAP, Microsoft Dynamics & Navision, Netsuite, Oracle ve diğerleri gibi muhasebe, maaş ve ERP sistemleriyle entegre olurken, birden fazla yargı alanı için uluslararası vergi çerçevelerini de ele alır.
İşletme masraflarınızı yönetmek için kolay ve verimli bir yol arıyorsanız, Skovik kesinlikle incelenmeye değer bir uygulamadır. Geliştiricinin web sitesinde Skovik hakkında daha fazla bilgi edinmek için bağlantıya tıklayın.